Ernie79 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 BIOS og EasyTune viser to forskjellige spenninger som default. 1.085 og 1.525 blir vist ved forskjellige oppstarter. Noen som har fornuftig forklaring? HK: Gigabyte GA-8IK1100 Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Takker. Men hvorfor står vcore på 1.085 hos meg nå da......???? Pc'en er 100% stabil. Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det at den er stabil viser vel bare at den egentlig får rett volt. Men, hva vet jeg? Det at noen cpu'er greier seg med 0,5 volt mindre ennn vanlig er ikke slikt som bare "sjer". Gjør litt grundigere research. Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Har vrengt og dengt pc'en i en ukes tid. Prøvd forskjellige Bios versjoner og alle mulige drivere til hovedkortet. På så lav spenning som hk'et mitt viser bør vel egentlig ikke pc'en starte opp? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Har vrengt og dengt pc'en i en ukes tid.Prøvd forskjellige Bios versjoner og alle mulige drivere til hovedkortet. På så lav spenning som hk'et mitt viser bør vel egentlig ikke pc'en starte opp? Ikke deng den for mye da, muligens derfor du refererer til at volten er feil. Standard volt er forresten 1.525V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå