Even. Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 kan noen tenke seg å lage en header til siden min? Den må være 704x80 px og bør ha farger som passer inn i designet. Og skal ha teksten carstyling på. Det hadde også vært fint hvis noen kom med litt deedback på designet. på forhånd takk <<siden>> Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Snasen side. Oransje detaljer i kombinasjon med mørke farger blir nesten alltid bra Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 takk for det Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 WOW for en forbedring! "Extreme makover" du også har sett på? Menne, når du har klart å lage det fine designet, tar du vel en header på strak arm as well? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 headere er ikke min sterke side...hehe Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 headere er ikke min sterke side...hehe Ser det! (neida...) Jeg får ikke stemt på pollen! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Snasen side. Oransje detaljer i kombinasjon med mørke farger blir nesten alltid bra Er det du som har laget designet, Gatebil? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Vet det...... Bare medlemmer kan stemme.... Men jeg kan godt åpne opp slik at alle kan stemme.... just a øyeblikk Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg får ikke stemt på pollen! Du må jo være member! *mobbe polert (sikkert © marvil) for at han ikke fatter det * Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 delvis mikka..... Bygget videre på en template Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 delvis mikka..... Bygget videre på en template Hm, det er sweeeet © tjcombo, men jeg mener å ha sett noe lignende før.. URL til template..? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 url`en er jeg ikke sikker på..... Det var en sånn server side der mappene viser på en måte..... sånn som denne home.no/biker Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Men, er det noen som vet om et bildegalleri som kan integreres i IPB?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå