tore- Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Finnes det ikke slike vifteløsninger som puttes i 5"25 slotter lengre? Har 3 harddisker plassert der cd enheter vanlighvis står plassert. Kunne vært greit å få frisk luft over disse. Har sjekket Microplex og komplett, så det ser dårlig ut. Clasolhson hadde dem heller ikke. Lenke til kommentar
mark Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 prøv på det rette forumet du... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 prøv på det rette forumet du... Skjerp deg. Greit nok å si at denne er feilpostet. Men hallo. må du rette på det så kom iallefall med et svar i tilegg. Og for å svare trådstarter så har jeg faktisk aldri sett vifter til 5.25 bay. Trodde ikke det fantes, men jeg vet ikke. Kikket litt rundt for deg, men fant vel ikke no særlig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 prøv på det rette forumet du... Ikke spam Til trådstarter så kan du jo modde inn en vifte selv, men microplex har jo ting. I kjølere->drev, men det koster ganske mye Lenke til kommentar
mark Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det eneste jeg mente med det var at han kunne få mer svar på det rette forumet, eller er det helt ukjent for deg? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det eneste jeg mente med det var at han kunne få mer svar på det rette forumet, eller er det helt ukjent for deg? Nå spammer jeg, dette gjør at postene blir unødig lange, det blir lite informasjon på siden og jeg får ekstra poeng i postcounten. Derfor Pmer man det man skulle ha sagt til vedkommende med en link til tråden dette gjør at trådstarter retter feilen kjappere og er mer direkte og fyller ikke tråden med tull... Lenke til kommentar
JHOS Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Vet ikke om de har lenger, men jeg kjøpte sånne vifter du er ute etter på Biltema. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) http://www.microplex.no under "Kjølere - Drev". Endret 12. februar 2004 av covah Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Enig med KompleX Trådstarter:funker ikke dette da? Edit:Too Late Endret 12. februar 2004 av Alte-to Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Enig med KompleX Trådstarter:funker ikke dette da? Edit:Too Late Den tar opp to cd plasser da Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Enig med KompleX Trådstarter:funker ikke dette da? Edit:Too Late Den tar opp to cd plasser da Har du lest 1. innlegg? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Enig med KompleX Trådstarter:funker ikke dette da? Edit:Too Late Den tar opp to cd plasser da Har du lest 1. innlegg? Sorry, så ikke det Lenke til kommentar
tore- Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Enig med KompleX Trådstarter:funker ikke dette da? Edit:Too Late Den tar opp to cd plasser da Funker, bortsett fra at den miderste disken ikke blir særlig kjølt :/ Takk til: Alle som kom med konstruktive tilbakemeldinger. Gå å heng deg til: De som maser om "feil forum!" og flamer, posten er ikke så malkatrert plassert som dere vil ha det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå