Gå til innhold

Vifter til 5"25 bay


Anbefalte innlegg

Finnes det ikke slike vifteløsninger som puttes i 5"25 slotter lengre? Har 3 harddisker plassert der cd enheter vanlighvis står plassert. Kunne vært greit å få frisk luft over disse.

 

Har sjekket Microplex og komplett, så det ser dårlig ut. Clasolhson hadde dem heller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøv på det rette forumet du...

Skjerp deg. :angry: Greit nok å si at denne er feilpostet. Men hallo. :no: må du rette på det så kom iallefall med et svar i tilegg.

 

Og for å svare trådstarter så har jeg faktisk aldri sett vifter til 5.25 bay. Trodde ikke det fantes, men jeg vet ikke. Kikket litt rundt for deg, men fant vel ikke no særlig. :ermm:

Lenke til kommentar
Det eneste jeg mente med det var at han kunne få mer svar på det rette forumet, eller er det helt ukjent for deg?

Nå spammer jeg, dette gjør at postene blir unødig lange, det blir lite informasjon på siden og jeg får ekstra poeng i postcounten. Derfor Pmer man det man skulle ha sagt til vedkommende med en link til tråden ;) dette gjør at trådstarter retter feilen kjappere og er mer direkte og fyller ikke tråden med tull...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...