titus Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Begynner å bli lei av hastigheten til UPC... Nå kan man jo få TV on demand fra NRK, men jeg har ikke båndbredde nok til høyeste oppløsning Hvis jeg går opp til ca 500 kr måneden er alternativene Firstmile (1024/640) - etablering kr 1500 Nextgentel (1500/512) - etablering kr 800 Epost, hjemmeside og ruter har jeg ikke bruk for... Selv med aktiv fildeling, synes jeg 512 kbit/s opp er tilstrekkelig, så Nextgentel peker seg ut som det beste alternativet. Men hvordan er erfaringen med stabilitet og driftsavbrudd hos disse levereandørene? Skal bruke nettet noe til ip-telefoni, så det er også et poeng at det ikke plutselig "lagger" mye... Lenke til kommentar
plex- Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ville også si NGT.. viser at de satser for å være fremst med stadie pris nedsettinger og bedre linjekapasitet. Støtt opp om dem! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 som andre sier her, sats på ngt. De gir også 8 Mbit til 998 nå Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 jeg har adsl fra ngt og jeg shsl fra firstmile du får mer fra ngt ps jeg skal si opp firstmile Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 jeg har adsl fra ngt og jeg shsl fra firstmile du får mer fra ngt ps jeg skal si opp firstmile Tegnsetting? Vær så snill! Og jeg mener NGT!!! Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 8Mbit for 995 kr.. noen som er med på å dele en linje eller? Greier sikkert å spare sammen 500.. hehe Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 som andre sier her, sats på ngt. De gir også 8 Mbit til 998 nå Hvis du bor nærme nok sentralen ja , de garanterer deg 4mbits der den tjenesten er tilgjengelig , men du kan , ja , få opp til 8mbits , men merk deg da at du skal bo ganske nærme sentralen. Tror det står det under prislista deres og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå