tomlundb Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei Nytt spørsmål. Helt til høyre på oppgavelinjen skal de ikonene som er i bruk ligge fast ved oppstart og under bruk. Eks. brannmur, nettverkstilkoblinger,antivirus osv. So far so good. MEN - hvordan får man dette til? WinXP lever sitt eget liv og gjemmer ikoner jeg gjerne skulle ha fremme. Åpne egenskaper og tilpasse osv hjelper ikke. Ikoner som jeg vil skal frem ligger under tidligere elementer. Selv om jeg krysser av korrekt av vil de ikke fram. Frustrerende. Kan noe i registeret justeres? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det er nok større mulighet for å få de frem hvis du går inn i egenskapene for de enkelte programmene du vil vise - og leter der etter muligheter for å vise de. Det er i hvert fall mulig på de fleste som ligger under Tidligere elementer hos meg. Hvis ikke det går, tror jeg ikke det finnes noen måter å få de til å vises på - og da er det vel heller ikke meningen at de skal vises..... Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Vel, det stemmer nok ikke. Jeg krysser av , men de er fortsatt skjult. Selv om de faktisk skal være synlige. f.eks volum på lyd, intel proset o.l. Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvis du mener at Windows gjemmer ikonene automatisk, dvs. du må trykke på << for å vise alle ikonene i tray'en, kan du lett justere hvilke ikoner som alltid skal vises ved å høyreklikke på taskbar'en og velge properties, deretter enten krysse vekk 'Hide inactive icons' eller velge 'Customize'. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Personlig mener jeg XP er best når alt det synlige ser ut og oppfører seg som Windows 2000. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Personlig mener jeg XP er best når alt det synlige ser ut og oppfører seg som Windows 2000. Helt enig. Er ikke tilhenger av at ting skal skjules Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå