fluid_ Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 jeg sier bare aaaaaaaaaaaaaaaaaacccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Og hvorfor gjør du så det, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 fordi jeg er sulten og har lyst på 3x whopper. nam Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg har også lyst på en Whopper! Men bor altfor langt unna altmuligrart. To timers kjøring til nærmeste BurgerKing! Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 heh. Bor 5 minutter unna, men burger king er nok stengt nå ja :sad: ****. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Det denne mannen utrykker ønske om , er et vanlig problem når man har væert på byen og drukket seg dritings, nemlig det såkalte etekicket som kommer etterpå.En løsning på dette er å oppsøke nærmeste burgersjappe å trøkke i seg en kebab/hamburger slik at dette smaker best mulig, noe som uvisst av hvilken grunn fører til at dressingen har en egen evne til å finne sine egne veier nedover kjaken. Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 sikkert... gi meg mat nå. nam. jeg er sulten ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå