stoffix Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 på VG her står det at puppe piercing er helsefarlig. jeg selv har fått intrykk at at media sprer mye propaganda om piercing. og kanskje ikke artikkelen er så missvisende, så er iallefall overskriften ekstremt missvisende mener nå jeg. hva mener dere? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg trodde det smykket Janet Jackson brukte var noe man fikk på fastfoodrestauranter i USA, og som hadde en smak når du slikket på det? Mener å ha lest det et sted iallefall Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Virker jo som om det er ein fyr som har peiling som uttaler seg her da.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 mon tro hva psilocybe har og si her da.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 dette er noe man har hørt lenge da .. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Piercing er IKKE farlig, så lenge man gjør det skikkelig..det kommer jo også fram av artikkelen, men i god vg-ånd slår man stort opp det som sjokkerer mest.. Piercing satt i studio, som renses hver dag så lenge det trengs, vil 90%++ gå helt bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Vi har en offesiell http://forum.hardware.no/index.php?showtop...194&hl=piercing]Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden [/url] thread. Bruk den og ikke lag ny threads. Stenges og flyttes fra søppel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg