ExTerminator Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvorfor ikke ha 2 forskjellige topics når det gjelder CPU overklokking? 1 for Intel og 1 for AMD, Slik det er nå må jeg som kun er interresert i Intel, drive og filtre ut AMD poster som ikke intereserer meg i hele tatt. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Helt undvendig spør du meg Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Absolutt en fordel spør du meg Endret 12. februar 2004 av EspenGunnufsen Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hørtes faktisk ut som en god plan! Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Tviler på at det blir noe av. Vi jobber med en omstrukturering av forumet, og da vil vi antagelig fjerne kategorien fra overklokking -delen av forumet. Men dette er ikke avgjort ennå, så vi får avvente og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det vil jo være ur-forvirrende for folk som er nye innen data, (de skjønner ikke hvordan finne ut hvilken cpu de har) og da får vi enda mer unødvendige spørsmål. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 men fjerne overklokkingsdelen ??? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det blir ikke snakk om å fjerne overklokking, men å dele opp forumet forskjellig. Hovedforslaget er å slå sammen alle de direkte datarelaterte delene av forumet så det blir mer oversiktlig for alle. Liten vits å ha f.eks. hovedkortkategori både på HW og OK når det kan slås sammen til én kategori. Linker vil da også peke til hovedforumet, så andre kategorier blir lettere tilgjengelig og mer naturlig å bruke. Vi har ikke endelig fastsatt dette, men hensikten er at det med litt tilvenning skal bli vesentlig bedre for de fleste. Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Du, ikke ta vekk OK delene da! Men del forumet inn til Intel/AMD/OK heller!? eller del de inn slik Hoved:Intel Generelt OK Hoved:AMD Generelt OK greit forslag?!? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det er nok en ganske annen inndeling vi har vurdert, men det skal jeg ikke diskutere videre før jeg har noe konkret å komme med. Vi vil uansett ikke dele opp i AMD og Intel, bl.a. fordi mange diskusjoner ofte vil være aktuelle for begge platformer. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Vi vil uansett ikke dele opp i AMD og Intel, bl.a. fordi mange diskusjoner ofte vil være aktuelle for begge platformer. Kan du nevne noen? Siden jeg ikke kan komme på noen... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Blir for dumt med en egen katogeri til AMD og en egen til Intel... Hva med alle de andre cpu produsentene? (vet det ikke er så mange, men alikevell)... Det er ikke sååå vansklig å bruke søkefunksjonen, er det vell? (selv om den egentlig suger) Lenke til kommentar
klikko Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 helt enig ! det er smart å ha 2 forskjellige deler...på hvilken måte er det negativt? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Klokking er vel klokking, så det blir vel bare rot med flere kategorier. Bra at det litt mer struktur i forumet Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Fordi da hadde AMD folkene vært og komentert P4 klokkingen og P4 Folkene hadde vært på AMD sin.... Krig da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå