__Lars__ Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg skal gå til anskaffelse av en Acer TravelMate 803 og har forstått det sånn at det ikke er digital lydutgang på den. Derfor trenger jeg en løsning som gjør at jeg kan sende digitale signaler fra den bærebare PCen til receiveren når jeg ser på film med TV-ut. Jeg kan bruke både optical og coaxial inn/utganger. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg tror Creative har noen slike løsninger. Du kobler via usb osv. Lenke til kommentar
__Lars__ Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 denne har burde veø gjøre nytten Creative SB MP3+. Jeg fikk til og med tilbud her på forumet om å kjøpe den for 350+porto. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Skulle tro creative-saken vil gjøre nytten, uten å ha studert den. Ellers kan du jo se på Indigo sine kort. Disse går i PCMCIA sloten, slik at de blir "nesten" integrert i maskina. K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå