:---{D Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Hva har du på mobilen?? Bare lurer på om det er noe jeg trenger på mobilen... (Har 3650..) EDIT: skrivefeil Endret 12. februar 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 finnes en topic allerede om dette... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 kan bumpe den eksisterende som jeg lagde, men den er jo begrenset til symbiantelefoner... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Dette er litt off-topc, men kunne ikke unngå å se "HVORDAN programmer har du på mobilen?" Hvordan? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Dette er litt off-topc, men kunne ikke unngå å se "HVORDAN programmer har du på mobilen?" Hvordan? Dette kommer i samme kategori som "hvem subwoofer skal jeg kjøpe" og "hvorfor av disse bøllefrøene skal jeg sparke i nesen". Som jeg har sagt før, "Folkeaksjonen mot hvem" hadde vært et ypperlig tiltak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå