Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Noen som vet om Asus har fikset kondensatorfeilen på Asus K8V Deluxe HK'ene sine? Endret 12. februar 2004 av Slettet-VqMh8ni9 Lenke til kommentar
atticus Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er ikke sikker Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Da ville det ha vært en nyhet om det. (som det ikke har vært) Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) du mener sikkert kondensatorer på kortet.. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4973 Endret 12. februar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Unreal Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Vil vel tippe de har gjort det. Komplett får hvertfall ikke inn hovedkortet får slutten av februar, som tyder på at det komer en ny last med (forhåpentlivis) fikset Asus kort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 du mener sikkert kondensatorer på kortet.. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4973 Jepp Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Fikk et kort i januar fra PS Data, kondensatorene på dette var ikke samme type som de som ekspanderte (annet komponent nr). Lenke til kommentar
benlen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Kortet jeg fikk like etter jul her ingen av de kondensatorene som det skal være feil på. Det har fungert feilfritt fra første stund! Eneste problemet jeg har hatt er å få cool & quiet programmet til å kjøre, men har funnet løsningen på det nå. Det er nemlig ikke laget med tanke på norske brukere! For at det skal fungere må man endre desimal symbolet fra , til . i "Regional and Language Options". da justerer det cpu'en ned til 800MHz ved idle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå