Holzta Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Finner ikke denne hardisken på min bærbare Cl1557 med windows Xp proffesional og service pack 1. Har koblet på 4/6 Firewirekabel i Laptoppen Men ingenting sjer,har også prøvd usb kabelen men forsatt ingenting.har letet etter programvare for å installere hardisken men fant ingenting.prøvde også å koble til den stasjonere pcen å en dell inspiron 8200 men med samme resultat Noen som har noen råd eller er det noe galt med disken? Lenke til kommentar
karseye Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Noen som har noen råd eller er det noe galt med disken? Har du plugget i strømkontakten? (disken kjører ikke med strøm fra USB) Lyser LED'en for power? Spinner disken opp? Lenke til kommentar
Holzta Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Jo strømmen er tilkoblet å hardisken spinner å oppfører seg normalt trur eg. Lyser Et Grønt lys som står LED-G Lenke til kommentar
karseye Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jo strømmen er tilkoblet å hardisken spinner å oppfører seg normalt trur eg.Lyser Et Grønt lys som står LED-G Kan det være du har glemt å skru på USB-porten i BIOS? Hvis du får tastatur/mus/andre USB-enheter til å virke (XP gir deg beskjed om at den har funnet noe, nede i høyre hjørne) på samme port så er det nok disken som har feil på seg. Men prøv andre USB-enheter først. Lenke til kommentar
Holzta Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Jo Usb portene virker fint på alt annet eg har koblet opp med(kamera,mus,webcam,Ect). Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har nøyaktig samme problemet både med usb og firewire på min stasjonære pc. har prøvd både usb 1.1 og 2.0 samt usb-hub og firewire gj/ audigy 2 front-bay. Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Forøvrig kjører jeg raid på de interne diskene - kan dette ha noe å si ? Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det er dårlig kontakt i strømtilførselen. Rikket litt på ledningen og snudde litt på disken så kom den .. Det gjenstår å se om strømtilførselen nå er stabil .. Lenke til kommentar
Holzta Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Det er dårlig kontakt i strømtilførselen. Rikket litt på ledningen og snudde litt på disken så kom den .. Det gjenstår å se om strømtilførselen nå er stabil .. Ja Vist i Fean var det dette som var gale,rikket å snudde på disken å plutselig reagerte maskinen,FANTASTISK..Takk skal du ha LT^ Lenke til kommentar
Holzta Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Det gjenstår å se om strømtilførselen nå er stabil Ja får vente å se Blir vertfall å bytte i en ny viss eg må drive å kuke å rikke på strømledningen hver gang.. Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ser ut til at tilkoblingen holder nå sånn noenlunde, men straks jeg prøver å overføre noe skjærer det seg. (kobles ut) Det jeg har klart å overføre får jeg ikke spilt av. Har mistet flere filer når jeg prøvde på dette :/ Ser ikke annen råd en å sende den tilbake til Komplott .. med mindre noen har noen glupe ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå