Gå til innhold

krav til HL2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
R420 kommer vel i april.

Ati sier selv at det vil komme i 2. kvartal i år, dvs. mellom begynnelsen av juli og slutten av september.

errr... 2.kvartal er da vitterlig normalt fra 1.april til 30.juni.

Ooopss.. Tenkte litt på 2. halvår når jeg skrev, så det ble en blanding, ja... Er visst rett det du sier. :blush:

Lenke til kommentar
Et 9600 Pro vil nok kunne kjøre HL2, men antageligvis ikke noe raskere enn ca. 60 FPS. Har 9500 Pro (kraftigere en 9600 Pro)

Vil man merke forskjell fra Radeon 9600XT 128MB versjonen til 256MB versjonen? Eller vil de være ganske like ytelses messig på HL2?

Endret av X-c@libR
Lenke til kommentar
Et 9600 Pro vil nok kunne kjøre HL2, men antageligvis ikke noe raskere enn ca. 60 FPS. Har 9500 Pro (kraftigere en 9600 Pro)

Vil man merke forskjell fra Radeon 9600XT 128MB versjonen til 256MB versjonen? Eller vil de være ganske like ytelses messig på HL2?

du vil nok merke forskjell på de to kortene der ja, 128MB versjonen vil være bedre i de fleste tilfelder.

Lenke til kommentar
Skal vi stole på tester fra mange kjente nettsider så tilbyr 9600 nesten_like_god ytelse i HL2 som et FX5900 gjør...

Uten Nvidia optimaliseringer ja.

Men Nvidia er ikke akkurat kjent for å lage gode optimaliseringer nei :laugh:

De sier: "Denne driveren er ikke optimalisert", neste driver kommer ut Nvidia sier: "denne driveren er heller ikke optimalisert"

 

Må benytte annledningen til å le kraftig av Nvidias drivere. :laugh:

Lenke til kommentar

Hva er spesifikasjonene til testmaskin de brukte på alle de råe filmene som er lagt ut på nettet? Det gikk jo helt glatt men sinnsyk pen grafikk :love: ...

Sikkert mange som har spurt om det samme men husker det ikke derfor spør jeg igjen.

 

Skulle kjøre greit på et 9600 xt, vis jeg husker rett brukte de ikke 9700 pro på den test maskinen da? Da skulle jo 9600 xt kjøre spillet helt fint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...