alaruz Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Yupp. Trenger altså forslag. Alle, jeg mener alle forslag dere kommer på. Vil se grøssere vil se skremmendes filmer. Det er lenge siden jeg har sett en skikkelig grøsser, men siden dette ikke er noe jeg har sett særlig av trenger jeg altså forslag til hva som er bra og skremmende (viktig!!) Jeg trenger ikke nevne de jeg har sett så dere slipper å nevne de, da det faktisk også kan være det er en god en jeg så for så alt for lenge siden og har glemt navnet... Jo mer scary jo bedre. God story er ikke så viktig bare en pisser i buksa av å se den hehe =) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 scary movie 3 blir du nok veldig skremmt av, jeg ble livredd å sov ikke på ei uke etterpå.. eller kanskje ikke, men uansett ta et søk eller gå inn på annet kategorien og under syyykeste filmen du har sett eller noe er det mange makabre og skummle filmer, bare les litt Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det finnes en lignende tråd I Film, TV og musikk (elns)-kategorien, se der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg