Mushaboom Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 I det siste har pcen restartet seg titt og ofte, og jeg har prøvd det meste for finne ut hva som er galt. Tenkte selvfølgelig ikke på at det kan ha vært de tre kabinettviftene jeg har på HK. Det blir vel gjerne litt vel mange vifter? eller? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 kan jo vere at pus ikke klarer og levere nokk strøm . du bør lese i bruksanvisningen til Hk og se hvor mye strø som er max ut i alle vifte portene Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hva med å prøve å koble ut en eller to av viftene? Hvis du har kabinettet åpent under testingen burde dette gå bra uten noen overoppheting. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) kan jo vere at pus ikke klarer og levere nokk strøm . du bør lese i bruksanvisningen til Hk og se hvor mye strø som er max ut i alle vifte portene De setningene var RARE etter min mening! Endret 12. februar 2004 av dD. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 kan jo vere at pus ikke klarer og levere nokk strøm . du bør lese i bruksanvisningen til Hk og se hvor mye strø som er max ut i alle vifte portene De setningene var RARE etter min mening! Jeg stusset også litt på hvorfor "pus" skal levere strøm. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det var morsomt da! Jeg skjønte det jo, men det var litt rart ja. Har du prøvd uten de viftene nå? Det er ikke noe pes å ikke bruke vifter en stund. Mange som ikke har en eneste kabinettvifte. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Koblet av viftene før jeg postet her. Skal se om jeg får noe fornuftig ut av HK-manualen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 kan jo vere at pus ikke klarer og levere nokk strøm . du bør lese i bruksanvisningen til Hk og se hvor mye strø som er max ut i alle vifte portene jeg håper inderlig hvis du har katt at den ikke leverer strøm Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 kan jo vere at pus ikke klarer og levere nokk strøm . du bør lese i bruksanvisningen til Hk og se hvor mye strø som er max ut i alle vifte portene jeg håper inderlig hvis du har katt at den ikke leverer strøm Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Skrivefeil er morsomt gitt.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 jepp, har nå funnet ut at det mest sannsynlig ikke er viftene som er grunn i restarter likevel. Tror det er RAM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå