above Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei igjen Jeg skal kjøpe meg ny strømforsyning til mitt nye kabinett som jeg skal kjøpe nå i helgen Så da lurte jeg på hvilken av disse to jeg skal velge; En strømforsyning fra komplett og en fra Microplex Jeg vet ikke hvilken av de jeg skal velge, så jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg og si hvilken som er best Takker for svar på forhånd. Mvh Ostebu Lenke til kommentar
above Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Er det ingen som kan hjelpe meg eller?? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 om du virkelig trenger så mye da.... den på microplex duger nok den. og den ser fet ut. men om du finner ut at du ikke trenger SÅÅ mye, så akn ejg anbefale aopen sine fra psdata.no utrolig stilige molex kontakter på den, skikkelig brukervennlige. Og 12cm vifta fungerer drit bra og er stille med leds i seg. Lenke til kommentar
above Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 om du virkelig trenger så mye da....den på microplex duger nok den. og den ser fet ut. men om du finner ut at du ikke trenger SÅÅ mye, så akn ejg anbefale aopen sine fra psdata.no utrolig stilige molex kontakter på den, skikkelig brukervennlige. Og 12cm vifta fungerer drit bra og er stille med leds i seg. OK, men hva med den fra komplett da?? Den er jo billigere enn den som jeg fant på microplex+ at det er mere W på den Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Denne er bra, kun 400W og kun 17dB! Prisen er også grei! lqpl Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hadde du bare visst hvor mange som har spurt dette spørsmålet før... Innen strømforsyninger er det faktisk stort sett et forhold mellom kvalitet og pris. Kjøp det du har råd til, om du fortsatt er i tvil kjøp Fortron/Source. Det ville jeg gjort. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg er ingen expert på området, men jeg ville valgt den andre siden: 1. Watt er ikke alt(Bedre med kvalitet enn kvantitet) 2. Jeg tror mist er et bedre merke. Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Mist er en "modda" Fortron Source PSU. Forksjellen er at i Misten står det en papst gliderlager vifte som støyer litt mindre. Begge er meget støysvake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå