Gå til innhold

Rayman3 (blz game) til Nokia 6600

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har Rayman 3 til sin symbian tlf? Etter at jeg har greid de 2 første brettene å går inn neste åpne dør (shining glade) så kommer jeg ikke videre. Det begynner å irritere meg veldig. Går litt bortover brettet også kommer jeg ikke under noen greiner. Ser ut som det kanskje går ann å krype under, men går ikke ann å krype etter hva jeg har funnet ut. Noen som har kommet forbi dette stedet???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går ikke an, da det ikke er 8-veis joystick 6600 har... Bare 4. Ergo, du kan ikke komme lenger. Sånn er livet!

6600 har 5-veis joystick.

Hvilken mobil mener du har 8-veis...? Ikke N-Gage i allefall, hvis det var den du tenkte på. Har 5-veis den også.

Lenke til kommentar
Det går ikke an, da det ikke er 8-veis joystick 6600 har... Bare 4. Ergo, du kan ikke komme lenger. Sånn er livet!

Hvilken mobil mener du har 8-veis...? Ikke N-Gage i allefall, hvis det var den du tenkte på. Har 5-veis den også.

nei n-gage har 8 veis joystick, noe som fører til at du kan bøye deg ol. bare se på Tony Hawk det er en hel haug med triks som ikke er mulig på 6600 på grunn av dette :thumbdown:

Lenke til kommentar

nei n-gage har 8 veis joystick, noe som fører til at du kan bøye deg ol. bare se på Tony Hawk det er en hel haug med triks som ikke er mulig på 6600 på grunn av dette :thumbdown:

Det blir vel helst 9-veis da, med tanke på at man kan trykke den inn, som den 66,0/T610/hvilken-som-helst-annen-ordentlig-joystick

Lenke til kommentar

Det blir vel helst 9-veis da, med tanke på at man kan trykke den inn, som den 66,0/T610/hvilken-som-helst-annen-ordentlig-joystick

Ja det blir vel en ni veis joystick på n-gage :thumbup:

Lenke til kommentar

Mente 5, da knappen kan trykkes inn. Og jo, Ngage har 8-veis! Derfor kommer han ikke videre, fordi han ikke kan bevege seg skrått på 6600...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Drar opp en litt gammel post her, men oppdaget at SX1 har 9-veis joystick den også. Funker veldig fint på et spill som 'Fantasy Warrior' f.eks. Ikke noe problem å gå diagonalt :)

Så, antar 7650, 3650 og 6600 har slik også, uten at jeg har fått testet det enda.

Kult :)

Lenke til kommentar
Drar opp en litt gammel post her, men oppdaget at SX1 har 9-veis joystick den også. Funker veldig fint på et spill som 'Fantasy Warrior' f.eks. Ikke noe problem å gå diagonalt :)

Så, antar 7650, 3650 og 6600 har slik også, uten at jeg har fått testet det enda.

Kult :)

Vel, jeg kan avkrefte at 6600 har 9-veis joystick. I Tony Hawk kan man ikke ta mange triks, på grunn av mangelen på de skrå tastene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...