tobiass1 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei. Jeg har et UNEX 10/100 Mbps nettverkskort. Når pc`en min var helt ny funket nettverkskortet helt fint og kopiere ting fra en annen. Men nå så restarter pc`en seg hvis jeg kopierer litt store ting feks: Et spill, en vanlig stor film o.s.v Jeg kjøpte et nytt nettverkskort og satte det inn men det funket fortsatt ikke og kopiere store ting pc`en bare restartet. Er det noen som har peiling? btw. Det funker og linke i spill med kortet det er bare kopieringen. Her er bilde av feilmeldingen som vises etter maskinen er restartet. Tar litt lang tid og laste det pga. bmp Mvh. Jonas Tobiassen Lenke til kommentar
Locci Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei. Jeg har et UNEX 10/100 Mbps nettverkskort. Når pc`en min var helt ny funket nettverkskortet helt fint og kopiere ting fra en annen. Men nå så restarter pc`en seg hvis jeg kopierer litt store ting feks: Et spill, en vanlig stor film o.s.v Jeg kjøpte et nytt nettverkskort og satte det inn men det funket fortsatt ikke og kopiere store ting pc`en bare restartet. Er det noen som har peiling? btw. Det funker og linke i spill med kortet det er bare kopieringen. Her er bilde av feilmeldingen som vises etter maskinen er restartet. Tar litt lang tid og laste det pga. bmp Mvh. Jonas Tobiassen kanskje prøve å formatere hadde jeg gjort men de er meg gidder ikke å kødde med sånne probelmer Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Hei. Jeg har et UNEX 10/100 Mbps nettverkskort. Når pc`en min var helt ny funket nettverkskortet helt fint og kopiere ting fra en annen. Men nå så restarter pc`en seg hvis jeg kopierer litt store ting feks: Et spill, en vanlig stor film o.s.v Jeg kjøpte et nytt nettverkskort og satte det inn men det funket fortsatt ikke og kopiere store ting pc`en bare restartet. Er det noen som har peiling? btw. Det funker og linke i spill med kortet det er bare kopieringen. Her er bilde av feilmeldingen som vises etter maskinen er restartet. Tar litt lang tid og laste det pga. bmp Mvh. Jonas Tobiassen kanskje prøve å formatere hadde jeg gjort men de er meg gidder ikke å kødde med sånne probelmer Jeg vil ikke formatere!! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Du kunne lagret det som .jpeg i paint, hvis du brukte det. Har du sett på den tekniske informasjonen om feilrapporten? Den linken "klikker du her" nederst. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 hmm.. skal prøve og trykke der. jeg må bare kopiere noe fra broren min.. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Men er ikke det noen andre som vet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg ville sjekket manualen til hk'et og se hvilke pci slotter som deler irq . Finner du en slot som ikke deler benytt den . Ellers så kan AGP kortets fastwrite (spesiallt på via chipsett) forårsake størninger i PCI bussen. ( prøv med fastwrites av i BIOS ) . Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Takk det funket det du sa syar2003 :D Jeg tok Av Fastwrite i BIOS og da funket det fett Takker for alle svar Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Og dette har hva med overklokking å gjøre? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Og dette har hva med overklokking å gjøre? Kan vel hende pc'en er overklokka og tobiass trodde det var noe med det vel . Fint tobiass at det ordna seg . Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Og dette har hva med overklokking å gjøre? ALT på OK's forum trenger vell ikke å ha med overklokking å gjøre. er jo så mye crap her fra før, så litt til skader ikke. og det er jo fint at man kan hendvende seg en plass for å få svar, i stedet for å ringe elkjøp kundeservice for å (ikke) få hjelp.. (vist du kjøpte kortet på elkjøp f.eks) SLUTT Å KLAG! jeg synes det er ypperlig at vi kan hendvende oss her, og få gode svar, rask, uten av det skal koste ei krone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå