Zjaxy Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har et 9600 xt som jeg ikke er fornøyd med kjølingen på så er det noen som har peiling på god kjøler til dette kortet så POWER ME!!!!! Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 DraZeN: Den kjøleren passer IKKE til XT kortene!! Hvis du leser hva det står på microplex sin side hadde du sett at de skrev: "Den er ikke kompatibel med All in Wonder og XT versjonene.". Zjaxy: Tror zalman sin gpu kjøler kunne vært noe kombinert med en vifte. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Ja Hybrid_g33k jeg tenkte litt på den men den er så dyr jeg tenkte på en litt billigre Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hmm, det er ikke lett å si åssen kjøler du burde skaffe. Det er en del og velge mellom. Vet ikke hvor enorm kjøling det ville gi, men denne tråden jeg startet kanskje kunne være intressant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå