Gå til innhold

Ny harddisk (bråker WD SÅÅ mye)

B-Man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men noen som vet om Seagate har større disker enn 160Gb??

Hvordan er WD i forhold til andre merker når det gjelder holdbarhet og garanti. Tenker da på om hvor lenge de varer i forhold til andre merker, før de eventuellt blir ødelagt eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Er mangen som klager på diskstøyen til WD, har 3 og kan ikke si at de bråker. Men så har eg også isolert kabinettet min med 4mm asfalt plater(resonanse støy) + støydempings matter fra mikroplex oppå asfalt platene.

Så mye av støyen kan du fjerne om du gidder å mekke litt. Forskjellen på antall db på de forskjellige harddisk produsentene er veldig liten.

Lenke til kommentar

Nei, jeg sier jo sikkert at WD klikker fordi jeg ikke liker WD, er vel derfor jeg har gitt dem en sjangse gang på gang..!

Og kastet bort en del tusen-lapper..

Og nei du... De lydene er mekaniske.. (fra bevegelige deler inni disken.. Er ikke venskelig og høre det..) Men husk at dette er en 10.000rpm disc da.. Og ikke 7.200.. Men det må da gå ann og lage raske og stillegående disc's også da..!

:p

Og hva inni gran-skauen er vittsen med Avatar om animasjoner ikke er lov?

Er det forbudt og poste også eller? Og den signaturen er så utrolig idiotisk som overhodet mulig.. Det må jo gå ann og få skrive en del ting der da.. Men nei... Men så stort bilde du vil ha, ja det er lov.. høh.. TÅPELIG DELUXE!!!

Er dette en ok signatur da? (bildet nederst..). Og nå er ikke Avatar'n animert mere.. :p Og vennligst fjern den advarselen admin!!! :cry:

Du kan jo gå på et annet forum og se på reglene o.l. der..

Det er ikke helt nomale forrhold her mener nå jeg.. Man kan da ikke holde styr på forum regler om alle er forskjellig!

Og er det så ille, så kan du jammen sende meg en mail i stedet..

Pluss: hva er vittsen med at det går ann og ha store bilder i signaturen, og animert Avatar når det ikke er lov???

Endret av infernus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...