ZkedaR Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=206760 Når du har så lite busjett er det IDIOTISK å bruke så mye på et kabinett! Du får da cheiftec fulltower til tusenlappen? Hvilket kabinett er det du har valgt ut da? Lian Li med navnet på alle i slekten din inngravert med gull? Hehehe... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Pcen skal brukes til nedlasting derfor trenger jeg et stort bakinett med bra kjøling.. Thermaltake (ta en titt på www.microplex.no koster 1700 elns. uten strøm som jeg betaler 600 for... Trur du har misforstått litt her, ting du laster ned tar ikkje fysisk plass i kabinettet. Så eg trur ikkje at du merkar så stor forskjell på et midi og big tower av den grunn Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Hehe, den så jeg ikke Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 syns ikke det var noe morro jeg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=206760 Når du har så lite busjett er det IDIOTISK å bruke så mye på et kabinett! Du får da cheiftec fulltower til tusenlappen? Hvilket kabinett er det du har valgt ut da? Lian Li med navnet på alle i slekten din inngravert med gull? Hehehe... da får vi bare håpe for hans skyld at han er adopter fra et annet land og ikke kjenner familien sin da, (på en måte) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 den var litt bra da..... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg lo på meg jeg da Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 SupremeX @ 14/02/2004 : 04:14 syns ikke det var noe morro jeg Dette er "state of the art" nerd-humor bare så det er sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå