implex Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) jepp, hadde akuratt smelt sammen en liten lan pc, da det ikke starta.. Vel, da problema starta. Jeg har Et EPox-8KRAi hovedkort, som jeg har en Athlon XP2500 på. Hver gang jeg starter maskin så er det akuratt som om psu stopper etter 0,5 sekunder. Jeg har deretter byttet PSU, ram, skjermkort, cpu.. Alle de andre delene fra en annen maskin, men da skjer samme feil igjen. Har også testet bare hovedkort og cpu, men står noe uten noen ide om hva som kan væra galt. Har følelesen at komplett har sendt meg et DOA hovedkort for andre gang. Flott om noen har samme hovedkort, eller bare har noen tips om hva som kan være galt Om jeg la posten feil. så sorry.. så i etterkant at det var ( overklokking ) Endret 12. februar 2004 av implex Lenke til kommentar
implex Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Sender bare dritet i retur... Alle komponenta virker i andre maskin, så da er det nødt til og væra hovedkortet.. Komplett, 2. gang på rad.. time to get the bad PR.. Endret 12. februar 2004 av implex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå