Talker Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har ikke helt skjønnt hvordan festet på en sånn cpu vannblokk er.. Passer det på alle hovedkort så lenge det står at du har riktig socket? Finnes det noen bilder eller noe som viser dette så jeg kan forstå dette? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 forskjellige blokker, forskjellige HK/cpuTyper forskjellige måter ofte brukes hullene "rundt CPU" (altså plassen man fester den) som ligger på HK Lenke til kommentar
Talker Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Har p4p800 og p4 2,4c og har tenkt meg waterchill... Trenger/har jeg disse hullene da? Endret 12. februar 2004 av Talker Lenke til kommentar
Mima Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har et lignende spørsmål: Hvordan rekkefølge skal "muttere" og ringer på stengene som følger med RBX ? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 får jeg disse hullene hvis jeg tar den svarte "holderen" til vifta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå