!KO! Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 hvilket av disse hovedkortene burde jeg kjøpe EPoX EP-8HDA3+ Hovedkort for Socket 754 MSI K8T NEO-FIS2R Hovedkort Socket 754 eller noen andre som er bra? stresser noe sykt med kjøp av A64 Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Har epox-kortet og det er bra! Dual-lan, og S-ata raid. snadder! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har MSI kortet.. veldig bra med gigabit lan firewire 5.1 lydkort sata raid og masse bra! Men VEEEELDIG kresent på minne. Lenke til kommentar
!KO! Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 TDK hva er scoren din i 3d mark 01 overklokka og ikke overklokka?? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 MSI kan være veldig sært slik som VIA. Jeg hadde gått for Epox da jeg og mange av mine venner har dårlig erfaring med MSI. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Har det noe å si hvilket du velger da ? MSI K8T Neo FIS 2R: northbridge VIAK8T800, southbridge VIA VT8237 Epox E-P8HDA3+: northbridge VIAK8T800, southbridge VIA VT8237 Begge har S-ATA, RAID og FireWire. Eneste forskjellen er at MSI kortet har en Promise 20378 raid kontroller mens Epox har SIL3114. Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 MSI kan være veldig sært slik som VIA. Jeg hadde gått for Epox da jeg og mange av mine venner har dårlig erfaring med MSI. Det har jeg også. Har en følelse av at MSI har flest feil...er min oppfatning ihvertfall. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg får komme tilbake med svar i morra, da skal jeg forhåpentligvis få tid til å bygge ferdig en A-64 pc basert på Epox kortet. Jeg synes det virker ganske så bra, med tanke på alle S-ATA portene, samt "Port 80" saken [boot-status]. Om du lurer på resten av oppsettet er det A-64 3000+, 512 TwinMOS og som sagt, EPoX hovedkortet. [Vanskelig navn å huske med det første ] Som de andre har jeg fått en oppfatning av at MSI leverer "feilfulle" hovedkort. Denne oppfatningen har jeg fått gjennom forumet her og gjelder ikke bare A-64 plattformen. På den andre siden kan det jo såklart være at jeg overreagerer, men det er nå min oppfatning av MSI. Lenke til kommentar
Abit Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Blir vel litt smak og behag også. Har selv msi kortet og det har vært dønn stabilt i 4 mnd. Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Jeg kjører selv MSI hovedkortet med amd64 og jeg har ikke et vondt ord å si om dette kortet så langt.. Alt har gått knirke fritt.. eneste litt sure er at Vcore ikke går over 1.55 men det kan sikkert fikset med en bios oppdatering.. korten har 6 P-ata og 4 S-ata som skulle dekke det meste for de fleste.. men hva enn dere gjøre så ikke kjøp abit som er hovedkortenes svar på hestemøkk. EDIT: Trykkleif. Endret 13. februar 2004 av pellogplukk Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg kjører selv MSI hovedkortet med amd64 og jeg har ikke et vondt ord å si om dette kortet så langt.. Alt har gått knirke fritt.. eneste litt sure er at Vcore ikke går over 1.55 men det kan sikkert fikset med en bios oppdatering..korten har 6 P-ata og 4 S-ata som skulle dekke det meste for de fleste.. men hva enn dere gjøre så ikke kjøp abit som er hovedkortenes svar på hestemøkk. EDIT: Trykkleif. Det du sier om Abit, mener du alle kortene eller bare s754 kortet? Er enig at kv8-max3 er dårlig, men de har de beste kortene på markedet når det gjelder socket A og socket 478. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå