zaico Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Starter nå nok en tråd som handler om lavt aktivitetsnivå her på ok.no, men det har blitt lovet gull og grønne skoger men ingenting skjer. Vet yummy har svart på slike tråder tidligere med at ok.no består av folk som ikke orker/har tid til å drive siden. Men hvorfor ikke bytte ut disse? Pr dags dato fungerer ok.no som "domenefyll" og surfer kun på navnet og forumet. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ja, om ikke det kommer mer tester og annet bør det vurderes å begynne å legge ut diverse nyheter på forsiden, slike som HW.no har masse av. Da hadde det skjedd noe på forsiden, og flere hadde vært innom hver dag. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Eller gjøre som ocshoot å linke til andre sine tester, ganske så kjedelig å sjekke sidene til ok.no nå for tiden. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Synes ikke det burde gjøres i like stor grad som OcShoot gjør, men når det er et interessant produkt for overklokkere, ja. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Kanskje ikke i like stor grad, men det er vertfall langt bedre enn ingen oppdateringer. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Vel brukerne på ok.no kan vel bli flinkere til å poste i Nyheter? Linker til tester, nye produkter osv Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Hva med at vi som bruker denne siden kan gjøre tester ol. når vi vil/kan, og så sende det inn til de som styrer sånn at de kan legge det ut på ok.no? Eventuelt en forumkategori for tester, noe alà worklogs? Endret 12. februar 2004 av Nitromarsjipan Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 eller at det legges ut en test mal, og så kan dere sende inn til moderator, slik at de kan legge ut, eller sende tilbake, og si hva som må gjøres bedre.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 eller at det legges ut en test mal, og så kan dere sende inn til moderator, slik at de kan legge ut, eller sende tilbake, og si hva som må gjøres bedre.. Veldig bra forslag, noe sånt ville uten tvil piffet opp dødkjøttet. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Godt forslag, har selv tenkt på det - kunne selv skrevet noe, mora mi sett over rettskrivningen .obs: ! Send det inn od det var av interesse. Tja HVA? *tenke* L0zER Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ja, brukertester hadde vært genialt! Jeg har faktisk et par gode idèer selv, uten at jeg skal røpe for mye. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Er det mulig å få gjennomført noe slikt? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvis dere sender inn en fin artikkel som viser seg å være ganske bra så tror jeg nok ikke de kaster den.. hint hint Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 17 dager siden siste artikkel nå... Lenke til kommentar
bassej Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Gode forslag! Det er litt lite testing her ja....... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Brukertester har vært vurder frem og tilbake før, og jeg kan garantere dere at det ikke kommer til å skje med det første! Hvis folk vil ha flere tester så meld dere på ok.no teamet! Tror forresten de er ganske så få folk for tida *hint* Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Dersom ok.no har lite folk bør de absolutt vurdere å legge ut en liten notis om dette på forsiden, så får vi vertfall en oppdatering denne måneden Endret 20. februar 2004 av zaico Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 en stund siden jeg kom med "modding.no" forslaget. står fremdeles fast på at det hadde vært en ide å bruke noen av worklogene her på forumet til artikler. dette hadde skapt en litt annen "atmosfere" her inne. slik det ser ut for meg, så står OK nå bare å stamper. om noe ikke fungerer, så er det viktig å forandre litt på ting. HW.no har ganske gredt spekter av tester og annet slag, men de far fremdeles ikke tatt fatt i modding. kommer ikke med kritikk til noen, prøver bare igjen, å fortelle hvor bra forum vi egentlig har, og at det går fint an å bruke det til forsidepynt. dette gjelder Nyheter, Worklogs, Case Mods med flere. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Er enig i at forsiden på ok er ganske kjedelig. Men vi forumbrukere må også bli mer aktive Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Å bruke noen av workloggene som artikler er en svært god idé som Ok.no bør vurdere på det strekeste! Når det kommer til klaging på ok.no så tror jeg de er lei av å høre at det ikke går fremover. Jeg frykter dere har "mast dem i hjel" (ok, dårlig norsk her. Å mase, maser, har mast? nm. Håper folk forstår hva jeg mener). Endret 21. februar 2004 av Corleone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå