CMOTDibbler Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Kjøpte for litt siden en data på QXL. Her er spesifikasjonene. Det var egentlig katta i sekken, for jeg ante ikke at Celeron var så tarvelig sammenliknet med P4. Intel Celeron 2,4Ghz cpu 512MB RAM DDR PC3200 (2x256MB) Asus GF4 Ti4600. TV.ut, DVI Suntek kabinett 520W Strømforsyning. (som ny) Integrert Nettverkskort (Intel EEPRO) Integrert Lydkort Plextor CD-brenner Sendes i Orginal Kabinett embalasje MSI PRO 845 Hovedkort (6pci slotter+agp) 120GB Western Digital Harddisk (8MB cache) Logitec Trådløs Mus En Celeron 2,4 GHz tilsvarer en P4 1,4 GHz prosessor. Det vet jeg nå. Så hentet jeg pakken i dag og betalte med postoppkrav. Men når jeg monterte den opp hjemme fikk jeg den ikke til å starte. Prosessorvifta og kjølevifta durer, men skjermen er helt blank. Jeg har sjekket alle kabler og alle deler, og de sitter som de skal. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Se etter at skjermkortet sitter godt i slottet, av og til løsner det under transporten.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå