Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nytt kort

Anbefalte innlegg

skal endelig skaffe meg ADSL isteden for ISDN som jeg strever med i dag, men så kommer spm siden jeg skal gå over til ADSL må jeg ha et nytt kort til pc`en, men hvilket bør jeg kjøpe og hvordan finner jeg ut hva slags kort jeg trenger?

Ps.

Skal ha det raskeste telenor har å by på kan ikke ha noen andre selskap pga bedrifts rabatt.

Takker for alle svar :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger nettverkskort om du ikke allerede har det fra før (f.eks integrert på hovedkortet)

Du sjekker forresten i enhetsbehandling/devicemanager om du har nettverkskort, hvis du ikke vet hvordan pluggen ser ut.

PS. Det kan jo godt hende du får billigere og/eller bedre ADSL-tilbud fra andre selv om du har får rabatt hos telenor. Kjipt om du er bundet, det er generellt noe herk.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Du trenger nettverkskort om du ikke allerede har det fra før (f.eks integrert på hovedkortet)

Du sjekker forresten i enhetsbehandling/devicemanager om du har nettverkskort, hvis du ikke vet hvordan pluggen ser ut.

PS. Det kan jo godt hende du får billigere og/eller bedre ADSL-tilbud fra andre selv om du har får rabatt hos telenor. Kjipt om du er bundet, det er generellt noe herk.

:yes:

Lenke til kommentar

takker for svarene, men bare for å sjekke om jeg har forstått alt riktig siden jeg har integrert nettverkskort tenger jeg ikke å skaffe et annet for å få internett eller?

Jeg har ikke noe bindningstid til telenor, men fattern har et eget firma der han får mobil og internett på rabatt hvis han har begge deler så derfor bryr vi oss ikke om prisen. :thumbs:

Kom gjerne med flere innspill til hva jeg bør skaffe meg :thumbs:

Lenke til kommentar
takker for svarene, men bare for å sjekke om jeg har forstått alt riktig siden jeg har integrert nettverkskort tenger jeg ikke å skaffe et annet for å få internett eller?

Riktig!

Jeg har ikke noe bindningstid til telenor, men fattern har et eget firma der han får mobil og internett på rabatt hvis han har begge deler så derfor bryr vi oss ikke om prisen.  :thumbs:

Kom gjerne med flere innspill til hva jeg bør skaffe meg :thumbs:

En solid og autooppdatert virusfjerner og brannmur. Det er et must i disse virustider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...