Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ta vekk litt video...

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem. Jeg har et klipp med en person i, som tar ca. 30 % av bildet, og jeg vil kun ha personen, ikke alt som er rundt. Og jeg vil ikke ta vekk alt sammmen, frame for frame. For da blir jeg sittende i et år. Finnes det ikke noe bra verktøy for dette. Gi meg en lyd dersom du vet det. PS: Jeg har glemt hva det heter på fagspråket, men jeg vil ha den samme effekten som dersom jeg hadde filmet dette personen med bluescreen, men jeg hadde ikke noe fornuftig i nærheten....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hm... after effects? Det er komplisert å fjerne bakgrunnen, jeg ville gjordt opptaket på nytt med bluescreen, eller, dersom dette er en dokumentar, ville jeg beholdt det, i værste fall forstørret bildet slik at det meste rundt hadde forsvunnet.

Lenke til kommentar

Masker, er bare merke et område (med masker, som finnes i programmet), og bevege dette område, der hvor det som beveger seg (det du vil vise) er. Hvor godt resultatet blir, kommer ann på hvor mange punkter som blir satt i masken. Det er ikke så lett å forklare dette på noen bedre måte, du må nesten gå inn og se i programmet selv.....

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...