Slonken Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Explorern min ( ver 6.0) vil enkelte ganger ikke vise noen sider, jeg må logge meg av nett og lukke og restarte explorer for at den skal funke igjen. Er det andre som sliter med 6.0 ?? (har opera og netscape, så ikke råd meg til å bytte nettleser) Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Den fungerer fint hos meg. IE6 har egen inst. for reparasjon: Gå til Kontrollpanel. Legg til/Fjern programmer > Internet Eksplorer 6 og Internett verktøy >Hak av for Reparer internettforbindelsen >OK. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Er kjempefornøyd med IE6. Den banket forøvrig Opera og Netscape i test i PC World(eller Magazine, husker ikke helt) Norge ganske nylig. Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Hva var kriteriene for testen? Vesentlig detalje. Lenke til kommentar
Moose Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg har store problemer med IE6. Kommer f.eks sjelden inn på hardware.no på første forsøk. Maskinen stopper å jobbe, men "jorda" snurrer rundt. Så trykker jeg stopp etter en lang stund, da kommer en brøkdel av siden opp. Hadde problemer med IE5.5 også. Prøvde å avinstallere, men fikk ikke fjernet hele IE5.5 før jeg installerte IE6. Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Avinstallere ms-produkter har vel ikke alltid gitt de ønskede resultater, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-03-17 01:23, Killer skrev:Explorern min ( ver 6.0) vil enkelte ganger ikke vise noen sider, jeg må logge meg av nett og lukke og restarte explorer for at den skal funke igjen.Er det andre som sliter med 6.0 ??(har opera og netscape, så ikke råd meg til å bytte nettleser) Har samma problem - får melding om en feil med IE og jeg starter på nytt for å få det bra igjen. Sliter veldig med å vise vg.no, maskina låser seg Lenke til kommentar
olert Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hadde en masse problemer med at maskinen låste seg ved bruk av IE 6.0 og samtidig hadde Zonealarm på. Har ingen problemer etter at jeg avinnstalerte Zonealarm. [ Denne Melding var redigert av: olert på 2002-04-03 22:19 ] Lenke til kommentar
abjork Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 I forbindelse med installasjon og konfigurering av ny maskin oppdaget jeg at IE 6.0 introduserer problemer i Explorer. F.eks sletting av kataloger/trestrukturer med 1000-vis av filer fører til at Explorer pauser veldig lenge etter at statusboksen (papirer som flyr over) er borte. Videre kan det oppstå lange pauser og heng i Explorer (som løser seg) når man så tømmer søppelbøtten. Dette oppdaget jeg da jeg nyinstallert W98SE og oppgraderte direkte til 6.0 (fra 5.0). Har etter dette testet med å reinstallere å gå hele veien fra 5.0 som følger SE, via 5.5 med SP1 og SP2 uten at disse har problemene. Har også sjekket ut drivere og konklusjonen er at 6.0 introduserer et eller annet som man må anse for å vere en bug. IE 6.0 er et godt eksempel på at en browser ikke bør vere så dypt plantet i OSet at den skaper problemer for andre funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå