nander Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Under installasjon av Mandrake 9.2 på min Bærbare PC, får jeg spørsmål om hvilket grafikk kort jeg har. Jeg finner ikke det rette alternativet, og jeg vet ikke hvordan jeg kan få opp noe, for så å kunne laste ned og bruke noe fra ATI. noen forslag? Videre så finner jeg ikke noen driver hos ATI for Bærbare, da de sier det er produsent spesifikt... jeg har da en AOpen 1557G model, bygget av PSdata. forslag tas godt imot på dette også! Vil så gjerne få min Mandrake oppe å gå på min nye bærbare Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 ATi har egne drivere som ikke følger med distribusjoner. Velg VESA eller MESA eller noe slikt (standarddrivere) under installasjonen. Legg inn ATi driver etterpå. Lenke til kommentar
nander Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg skal prøve det.. er det noen mulighet å få gjort det fra command prompt? og hvor finner jeg ATI dirvere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå