Gå til innhold

280mm-vifte-til-sidedør-mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Jeg har like mange posts som det er pins i en socket :)

De har noe digre vifter fra Elfa også, gidder ikke lete opp, de har jo fucka meny... :roll:

ikke fra min CPU :p jeg har passert min for lenge siden jeg :p 752 poster siden :p

 

edit 751 :blush:

Jeg mener socket 754, og jeg har det ikke selv. Derfor "pins i en socket", ikke "pins i min socket" :p:p

Lenke til kommentar
Edit: Jeg har like mange posts som det er pins i en socket :)

De har noe digre vifter fra Elfa også, gidder ikke lete opp, de har jo fucka meny... :roll:

ikke fra min CPU :p jeg har passert min for lenge siden jeg :p 752 poster siden :p

 

edit 751 :blush:

Jeg mener socket 754, og jeg har det ikke selv. Derfor "pins i en socket", ikke "pins i min socket" :p:p

bah, skjønte jo liksom det da, jeg kan da forskjellen mellom Amd og Pentium da vettu :p

Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12/02/2004 : 20:50

  hmmm, sidedør mod = kult, men er det vert prisen? - kjøp heller mange 120mm LED vifter......

 

LOZER 

 

Tja... d er jo kanskje kulere å dra på LAN når du har en stor vifte som ikke er å finne i vanlige databutikker, og folk vil sikkert spørre hvor man har fått tak i den. Ikke det at jeg drar noe ofte på LAN, for kabinettet mitt er for tungt til at jeg gidder. Med den 2 kg vifta i tillegg så spørs det om ryggen min knekker :cry: .

Lenke til kommentar
kan det ikke være et problem at vifta går på 230 volt likestrøm, mens vi har 230 volt vekselstøm i kontakten?

 

hvordan skal man fikse på det da?

Det er null problem, viss du les litt nærmare står det og 50 Hz. Det betyr at det er ein spesiell form for likestrøm som vi kaller vekselstrøm :p

 

Skrevefil i databladet med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...