Gå til innhold

Cable Sleeving Kit fra 3dfxcool


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De kopierer jo MP's innkjøpsliste totalt jo!

???

kan du forklare den litt nærmere eller??

 

Hvis du sikter til MicroPlex sin innkjøpsliste er det ikke tegn til cable sleeving kits på den sida der da.

Var noe jeg så de hadde bestillt en gang jeg stakk innom forumet deres

ooooohh Wow så da kommer du med påstanden om at 3dfxcool.no kopierer innkjøpslistene til microplex? Damn du er jo bare så lur da.. Har aldri sett noe sleeving set hos mp så det er nok bare 3dfxcool.no som har tatt de inn.

 

Kanskje komme med en saklig begrunnelse for en påstand neste gang du påstår noe.

Lenke til kommentar

Dropp fanboydiskusjonen gutter! Begge må kjøpe inn det som folk trenger for å være konkurransedyktige. Når det kommer til det settet med sleevings så kan det for mange være mye bedre å bestille eget definerte lengder og dimensjoner av sleevene og krympestrømpene. Se her for et meget godt alternativ. Verktøy er også å ønske for å gjøre jobben lettere, og da kan en også bestille mer passende dimensjoner. Har posta nødvendig info her.

Lenke til kommentar

Takker først for at det kom et par alvorsord til de over som roter seg HELT bort fra det som er interessant her...!! :thumbs:

 

On Topic; Corleone har virkelig funnet drømmeshopen da.. (heter forresten cableorganizer.com)

Det er lenge siden jeg har sett en så brukervennlig shop, som i tillegg SENDER TIL NORGE!! Har nettopp bestilt der, er dritfornøyd! Da venter vi bare på postmannen!! :green:

Lenke til kommentar

Hvis prisen er på under 200kr (noe som den stort sett vil være hvis du bare bestiller sleeving til PSU'en) så får en ikke toll/tull på varene. Hvis en skal få tull på pakken sin så forutsetter jo selvsagt dette også at de som sender pakken merker den med verdien. De fleste respektive webshoper velger jo selvsagt å gjøre dette, men mange tjener faktisk grovt på å ikke merke pakkene da de har forstått at folk flest vil slippe tullen. En annen måte en får tull på pakken er jo hvis posten tar en stikkprøve og finner kvitteringa inni pakken. Her har igjen mange webshoper vært smart og ikke skrevet verdien på kvitteringa. Hvis en spør pent så kan det jo også hende at de sender pakken som gave ;)

 

 

Btw, de selger også PSU kits med alt du trenger.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått et sånn cable sleeving kit fra 3dfxcool

og kan bare si en ting.. Skikkelig skikkelig crap. Har kjøpt sleeveing før så jeg vet at det finnes bedre ting der ute strømpen til atx var så trang at jeg ikke fikk tredd den på. strømpen var skikkelig dårlig vevd ett godt råd. Ikke kjøp det.

Lenke til kommentar
Da har jeg fått et sånn cable sleeving kit fra 3dfxcool

og kan bare si en ting.. Skikkelig skikkelig crap. Har kjøpt sleeveing før så jeg vet at det finnes bedre ting der ute strømpen til atx var så trang at jeg ikke fikk tredd den på. strømpen var skikkelig dårlig vevd ett godt råd. Ikke kjøp det.

Sikker på at du gjorde jobbe godt nok? Forresten så er den kiten fra CableOrganizer en helt annen enn den som 3dFxCool selger.

Lenke til kommentar
QUOTE (Licker @ 14/02/2004 : 14:58)

Da venter vi bare på postmannen!! 

 

 

og regning fra tollvesenet...

 

Bull!! Husk 200,- grensen... :roll: Desuten har jeg maila dem, og de sender GLADELIG pakken som gave hvis du spør!! :yes::yes:

Skal du bare ha sleeve, slipper du unna med under $5 i frakt også.. :thumbs:

 

Desuten får jeg mye MER sleeving :thumbup: , i de fargene JEG vil :thumbup: , i hvilken størrelse JEG vil :thumbs: ..

Så Kitet kan dra seg til....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...