Gå til innhold

kjøpt stjålet N6600

Nikko_

Anbefalte innlegg

snuten er bare en gjeng med tullinger spør du meg og hvis man tar saken i egne hender og banker dritten ut av en person som har gjort deg noe så gjør purken noe :roll:

snuten er nok ikke tullingene... men derimot er tullingene de som sitter og bestemmer at snuten skal prioritere meningsløse beltekontroller og fartskontroller hvor de tauer inn de som kjører 3 km/t for fort.

...som vi selv har valgt inn på stortinget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en typisk SCAM som er overalt på nettet for tiden, QXL, ebay overalt! ... det er rett og slett pyramidespill... man "kjøper" en plass på en liste, typisk for rundt 350 NOK, og når et visst antall har kjøpt plass på listen, så får øverste på lista tilsendt en telefon... men det krever da at SVÆRT mange kjøper plass på lista før du får telefonen din!

Eks: For å få en Nokia 6600, så kreves det 38 stykker på en liste for at øverste på lista skal få den. Er du sistemann på lista, f.eks nummer 55, kreves det da 54 x 38 "kjøp" før du er på toppen av lista... dvs. 2052 "kjøp" til 350 NOK pr. stk... ca. 718.200,- - mens de som da driver listen kun har sendt ut 54 telefoner til 4.000,- pr stk - altså en ren netto på en halv million.

Det er lett å se at noen tjener sinnsvakt MYE penger på dette!

Men styr unna.. sky det som pesten :D

Lenke til kommentar

visste ikke at man fikk lov å åpne pakka før man betalte for den på posten. Det skulle jeg ha gjort. For i annonsen på qxl stod det jo at garanti medfølgte, med det gjorde den jo ikke..

Da jeg hadde betalt for pakka for få den over disk, var det allerede for sent :no:

Endret av Steffen2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...