Manfred Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 noen som har en anelse om hvordan jeg kan få live stream fra et webcam, så ta et capture som skal lagres? har sett litt rundt. finner endel om streams, men ikke noe spesifikt om picture capture. eller så kan man evt. ta et screencapture av det rectangelet man har streamen i. men uansett. noen som har noen forslag til hvor jeg kan lete, eller hvordan komme i gang? Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har du tatt en titt på denne? http://www.codeproject.com/cs/media/directshownet.asp Øyvind Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 I C/C++ kan du gjøre dette med winapi. Det er da snakk om et media bibliotek som følger med windows om jeg ikke tar helt feil. jeg bruker ihvertfall vfw.h og vfw.lib (mulig jeg stokker om på bokstavene her men) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 løste det med noe saker i DShowNet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå