Zemeckis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Hei Jeg lurer på om dere kan fortelle litt om deres Shuttle og hva annet hardware dere har inni den.Lurer grunnet en kompis skal ha seg en.Så jeg trenger litt små tips.Kan dere fortelle litt om temeraturen og slike ting? Endret 12. februar 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Her er en annen tråd om dette emnet http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=202764 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Her er en annen tråd om dette emnet http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=202764 Beklager.Fant ikke denne når jeg søkte.Så jeg tenkte at det ikke fantes lignende tråder. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Beklager.Fant ikke denne når jeg søkte.Så jeg tenkte at det ikke fantes lignende tråder. Den lå såpass langt bak i Hjelp, jeg skal ha ny pc delen så det var bare flaks at jeg husket den lå der. Edit: Så det var egentlig ikke noe å beklage Endret 12. februar 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Edit: Så det var egentlig ikke noe å beklage Hehe,takk for den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg startet en på kabinetter. Kanskje jeg ikke burde det. Uansett synes jeg vi skulle hatt en sticky shuttle-tråd i kabinetter. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg startet en på kabinetter. Kanskje jeg ikke burde det. Uansett synes jeg vi skulle hatt en sticky shuttle-tråd i kabinetter. Ja,støtter forslage ditt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå