Xedge Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvordan kan jeg lage en auto message i MSN messenger? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 da trenger du msn plus lastes sikkert ned fra msn.no Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Msg plus her er det. Endret 12. februar 2004 av -Fox- Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Lastes ned fra www.msgplus.net Dette er kun en tilleggspakke til MSN Messenger, og det er ikke microsoft som har lagd den Dette er noe jeg syntes alle som bruker messenger burde skaffe seg. PS. husk og ikke godte reklamen da... for da må du inn i regedit for å fjerne en extra irriterene linje under adressefeltet i exploreren. EDIT: Fox postet sammtidig som meg.... Endret 12. februar 2004 av EspenGunnufsen Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kan du Si navnet på de reg-edit filene som må fjernes? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det kan jo bare være meg, men jeg vil aldri komme i nærheten av MSN +. Forrige gang jeg installerte det så satt jeg å fjernet spy -og adware til langt på natt. I tillegg fikk det min msn til å crashe. Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvis du høyreklikker på toolbaren så kan du velge bort den linja som kommer frem.... Dette må du jo gjøre hver gang, men hvis du søker opp navnet det står (der du klikker for å fjerne den/slå den på (altså navnet til linja)) i regedit. og sletter alle filene som inneholder denne dataen så vil linja forsvinne for godt. Så er det bare å unninstalere og fjerna alt du finner av winactive/windowactive. Så kan du igjen gå i regedit for å bytte ut url'ne til søkesidene og error sidene. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 det er fordi at du godtok alle reklamene... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har hatt msg plus lenge jeg og er veldig fornøyd med alle funksjonene, så lenge du husker på å ikke installere sponsor programmet... Presterte å klikke ja sist gang jeg installerte, da kjørte jeg spybot adaware ol. 3-4 ganger, og det luket ut det meste... Måtte fikse litt i registeret da, men husker ikke hvor nøklene ligger... Bare søk etter ting som "my searchbar" og de andre tingene du får opp. Husk at du også kan gjøre mye skade med reisterert hvis du sletter noen ting du IKKE burde slette da ;-) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Bruk Gaim, da kan du sette automessage, og slippe unna reklamen. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 den automessage'n er i grunn å bunn bare PLAGSOM! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 åå?? hvorfor det da? jeg bruker den aldri.. men jeg synes det er fint å ha den.. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 åå??hvorfor det da? jeg bruker den aldri.. men jeg synes det er fint å ha den.. hehehe, er nok fordi han kidnapper folk som har automessage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå