sparks Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Vil dette gå greit? Koble til feks en katode og inverter mens pcn er på til en 12v tilkobling? Lenke til kommentar
razer Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det vil vel bli omtrent det samme som å slå på en bryter eller noe det... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Funker jo akuratt som å skru på en bryter. Så ikke inlegget over :o Endret 12. februar 2004 av hasuwest Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Så det er helt trygt med andre ord? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Dobbelpost er flott.. Endret 12. februar 2004 av sparks Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Har funka hos meg, ser ikke noen grunn til at det ikke skal fungere hos deg . Men hvorfor kan du ikke bare skru av maskina og gjøre det, så er du iværtfall sikker. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Heh, måtte bare spørre Men jeg tenkte det sånn at det må jo være det samme som å putte en lampe med støpsel i en kontakt i veggen.. Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 funker som sagt greit det.. har prøvd å koble til vifter med veldig tvilsome sjøte pungter,, (tvinning uten isolasjon).. de kom selvfølgelig i kontakt med kabinettet, og da gnistret det litt skal jeg si,, og pcen rebootet, men bortsett fra det var det ingen skader på pcen. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg kortsluttet 12V en gang mens kassa var på.. alt så i orden ut men musa hang gitt.. alt hang faktisk.. men etter boot var alt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå