svas Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Min far skal kjøpe datamaskin til min mor. Hun skal få en bærbar til burdagsgave. Han har selv en Dell som han har fått gjennom jobben, og han vil gjerne at kona skal ha det samme merket. Maskinen skal inn i et trådløst ADSL-nettverk så den må ha mulighet for dette; gjerne innbygget. Mor skal bruke denne på sofaen så det er også viktig at den er lett. Stor skjerm er en fordel. Maskinen skal ikke brukes til spilling. Men det er fint om den har en TV-utgang så man kan se DivX o.l. på TVen. Litt lagringsplass er greit, men trenger ikke verdens største HD. IEEE1394 og USB2 er også viktig. Minst en av hver. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
xpert Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Dell.......ingen tvil? Ikke helt enig. Jeg har mange tvil ang. å handle Dell Laptop. Dell stasjonær ville jeg enda mindre kjøpt. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Om dette er en bærbar ment som bursdagsgave... og til en mor... Hva med å vurdere en Mac? En iBook G4 14" kanskje kan være aktuell? Søt maskin, stillegående, enkel i bruk og trådløst nettverk. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 13. februar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå