OgnOmm Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har prøvd å brenne ut imagene jeg har lasta ned på cd, men maskina skjønner ikke at det er oppstars cd.. Jeg har Nero 6, og valgte boot cd, lagde boot disk i winiso, brant ut iso filene som image og trodde alt skulle funke, men nei da.. Noen som kan forklare meg hva jeg gjør her som er så feil? Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 I Nero: Velg 'Recorder' og 'Burn Image'... -Kisp Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 I Nero: Velg 'Recorder' og 'Burn Image'... -Kisp Får se om dette funker da. Jeg som rota med wizard tingen.. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Og så til neste problem.. Cd'en jeg brenner ut får failed når jeg tester den... Jeg lasta ned nytt image fra annet mirror, sjekka at det ikke ble disconnecta og starta på nytt, og alt det derre, brant så ut på vanlig måte, og fikk fail igjen.. Noen som vet hvordan jeg unngår det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå