Gå til innhold

Vegas 4.0

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe Vegas4.0 (evt Vegas+DVD).

Kan disse produktene kjøpes over disk her i Norge eller må man bestille de på internet?

Har noen anbefalinger når det gjelder Vegas4.0 vs. Vegas+DVD?

Etter det jeg regner meg fram til er prisene henholdsvis 4.260,- og 6.080,-

(Vet noen hva toll-kostnadene kommer på?)

Er Vegas+DVD verd den ekstra prisen?

Jeg skal bare bruke programmet til privat redigering.

På forhånd takk.

Endret av Rubber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen grunn til å ikke å kjøpe programmet som nedlastet versjon. Da slipper du moms og toll og betaler kun oppgitt pris. Last ned og kjør demoversjonen som forøvrig inneholder hele pakka før du bestemmer deg. Tror normalt ikke at du har behov for DVD Architect hvis du allerede har Nero 6.0 eller tilsvarende.

Endret av froggyler
Lenke til kommentar

Video Vegas er et kjempe program. Bruker det selv. Studio var for enkelt, Premiere var for vanskelig, men Vegas var perfekt :) DVD architect er et forholdsvis enkelt program som kunne vært gjort bedre, men det gir deg muligheten til å lage ganske fine menyer, og autogenerere kapitler utifra markører som du har satt under redigeringen. Sparer deg for litt arbeid.

Men 6000 kroner er en del penger. Hvis du har litt tid til å vente så vil jeg tippe at Sony lanserer versjon 5 i løpet av våren. Noe som sikkert er verdt å vente på. Men det går sikkert an å kjøpe en oppgradering når den tid kommer.

Jeg ville prøvt demo versjonen først, bare for å se at alt fungerer som normalt.

Lenke til kommentar

Takk for svarene.

Jeg har revurdert saken og kommet til at jeg kjøper nedlastet versjon når den tid kommer. Det er enklest og ikke minst billigst. Hvis v5.0 lanseres i løpet av våren er det kanskje ikke så dumt å ha litt is i magen en stund.

Har allerede lastet ned demoversjonen som jeg tenkte å teste i helga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...