Armalite66 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det er ikke røyken i seg selv som fører til impotens. Husk at det er vanvittig kult å røyke, så de drar mer damer, og sliter seg ut tidligere. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Husk at det er vanvittig kult å røyke ja, det er noe alle vet Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Var det godt og røyke første gangen? Hvis det ikke var det, hvorfor fortsatte dere? Jeg har aldri prøvd og røyke, og ikke har jeg tenkt til det heller. Er ikke så veldig behagelig å værra et sted hvor noen røyker heller, det stinker. Foresten så stinker røkere vondt også. Bryr dere ikke dere om at dere stinker? Jeg syntes mage røykere er lite hensynsfulle også. De røyker rundt om kring og driter fult og helt i at de skader andre personer. Det er det samme som å gå bort og dra til noen og ikke angre på det, for å sette det på spissen. Jeg har ikke no i mot røykere egentlig, syntes det ikke er så ubehagelig, men godt er det ikke. Jeg syntes de nye røyke lovene er bra jeg. Håper de forbyr al røyk uten om i hjemmet. Kunne hat noen enkelte røykerom også kanskje, eller blir vel halve norges befolkning sittane hjemme hele livet. Endret 13. februar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg brukte røyken for nikotinen sin skyld til å roe meg ned når det trengtes for mine år i militæret. Røykte ikke til vanlig, og røyker ikke nå. Bruk røyken som du bruker paracet, etc... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 De er jo ganske dumme de som røyker da. Vertfal de som har starta i disse tider da det er allmen kunskap at det er farlig. Jepp,er ganske så enig med deg der.Fatter ikke hva som er så kult å røyke Kult; nei, godt; ja. Røyker ikke selv. En annen ting å tenke på: Alle dere nerder (spesielt dere som ler av at røykere kan bli impotente) bør tenke to ganger på all den colaen og resten av dritte som dere heller ned på. Diabetes 2 er neste steg for dere, og da ryker potensen. Kan ikke svare for de andre,men jeg kan ikke si at jeg drikker så mye brus,særlig cola.Drikker heller vann og appelsin juice Ellers så spiser jeg ikke så mye som inneholder sukker jeg da. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Brus drikker jeg sjelden. Drikker mest jus og vann, spiser heller ikke no særlig mer usunt en andre. Men jeg er vel ikke i så mye bevegelse som andre er da, er lit mye stillesitting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå