TheGuard Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Mitt hovedkort, Aopen AX4C Max II, støtter både S-ATA og IDE. Så mitt spørsmål er; kan jeg bruke disse om hverandre? Kan jeg fylle opp alle 4 IDE-kanalene, og så sette inn noen S-ATA harddisker? Genialt spørsmål egentlig... Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ja!! Jeg ville tro at dette skulle gå fint egentlig. Tror ikke det vil bli noe problem hvis du legger alt inn riktig( har sett at ganske mange sliter med å legge inn en s-ata disk) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det er ingen problemer.... Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Kult. Da åpner jo dette for utrolige muligheter. Eh, litt flaut spørsmål, men hvor mange S-ATA disker kan jeg ha? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Du teller antall plugger på hovedkortet, og der ser du svaret! Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Hm, der står 4 stykker... Og i papirene står det at det også er RAID på dette, men det skal jeg ikke bruke. Men må vel skaffe meg en større strømforsyning etter hvert, hvis jeg skal hive inn fler harddisker, da. Kjører jo SCSI HD og DVD spiller også, samt masse annet stappet inn i PCI-portene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå