Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

se på det her isp levrandørene har blit gale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse ISP'ene vil nok miste en god del kunder hvis du kjører begrenset uploading mot fildelig, men jeg tror at de fleste vil sitte igjen. Egentlig i det endelige så tror jeg det er ISP'ene som kan stoppe fildeling hvis de vil, for det er de som begrener og gir kunder adgang til de forskjellige tingene.

Lenke til kommentar
Ikke så rart, egentlig, men det er vel litt på kanten?

Vi gir deg 100MBit uten begrensning (à la Telenor), men hvis du bruker linja som du betaler for, blir du kontaktet

:p

Var det ikke uploads det var snakk om?

På kanten? Det finnes da også lovlig materiale på fildelingsnettverk. Hvorfor stoppe det?

EDIT:

Misforstod jeg noe?

Endret av @b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

nyhet - 10mbit ut og inn.

"liten skrift" ps.fordi ut hastigheten din kan gå utover andre så får du egentlig bare 1mbit ut.

menmen, hvis de vil strupe båndbredden vår ut hvis det er snakk om fildeling så får de samtidig strupe regningen

Lenke til kommentar

hehe, ibl har jo orddelingsfeil i logoen, så dette ser jeg ikke på som noe seriøst.

edit:virker ikke i opera heller, får feilmelding

Server Error in '/' Application.

Runtime Error

hint til de som har laga tingen:

i Web.Config fila:

<configuration>
   <system.web>
       <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
   </system.web>
</configuration>

Endret av woid
Lenke til kommentar

Orddelingsfeil vil bli rettet. Du vil vel ikke dømme foreningen nedenom og hjem på grunn av en liten glipp? Det går an å være seriøs likevel.

Du har forresten ikke klart å stave orddeling korrekt selv ;-)

Du ønsker vel ikke at vi ikke skal ta innlegget ditt seriøst på grunn av den lille feilen din?

Lenke til kommentar
Ikke så rart, egentlig, men det er vel litt på kanten?

Vi gir deg 100MBit uten begrensning (à la Telenor), men hvis du bruker linja som du betaler for, blir du kontaktet

:p

Var det ikke uploads det var snakk om?

På kanten? Det finnes da også lovlig materiale på fildelingsnettverk. Hvorfor stoppe det?

Jeg leste artikkelen det ble linket til + et par kommentarer (til artikkelen) og trakk "konklusjonen" derfra. Jeg setter fokus på ISP'ene, ikke fildelingen og dens grad av lovlighet. Les det én gang til, så skjønner du kanskje... ;)

EDIT:

Misforstod jeg noe?

Svaret på det blir altså: Ja :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...