eivindbirkeland Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Mener jeg leste en tråd her på forumet en gang hvor et av innleggene forklarte hvordan man kunne bestille "reservedeler" fra Dell. (Nei, jeg snakker ikke om ram eller større HD, men de litt mer "eksotiske" delene som skjermkort, nettverkskort, modem o.l.) Noen som husker denne tråden/posten, og kan hjelpe med med å finne? (Evt. noen som vet hvordan/hvor jeg gjør en slik bestilling?) Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg tror man må få tak i varenummeret til det skjermkortet eller nettverkskortet etc. du skal ha, og bestille det. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Etter å ha demontert det meste av maskinen, fant jeg et ASSY-nr. (antar det er et slags varenr. (?))... Men hvor/hvordan bestiller man? Jeg ringte Dell og han jeg snakket med, mente det ikke var mulig. Tråden jeg mener å huske (men som jeg ikke finner), ga en bruksanvisning på hvordan slik bestilling skulle gjøres. Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Ta en titt på http://store.yahoo.net/parts4dell/ Evt. Kan du ringe Dell sin Spareparts-Avdeling på 23 16 22 67 Endret 12. februar 2004 av logicx Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Du finner mye info her: http://www.bay-wolf.com/ Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Fant delen på parts4dell, men prøver Dells egen avdeling først. Takk skal dere ha - da tror jeg nok jeg har det jeg trenger. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) btw logicx - hvor har du telefon-nummeret fra? Jeg klarte ikke å finne noen "Spare Parts-avdeling" på Dells internettsider...? Endret 12. februar 2004 av eivindbirkeland Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg kom over det i en annen post her på forumet. :-) Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 ah, ok... Vel, thnx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå