Henrik Salthe Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 De norske spillpionerene kunngjorde i dag at en ny tilleggspakke til MMORPG-spillet Anarchy Online slippes til sommeren. Funcom lover spillerne enda mer science-fiction! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Nå som jeg hadde bestemt meg for å holde meg borte fra Anarchy Online, de gjør det ikke lett for oss avhengige Monkeys! Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Ja! Gleder meg sykt! Endelig blir tradeskills forbedret også. Det trengs når man skal kunne ha egne butikker! Endret 12. februar 2004 av Dj Frost Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Funcom kan det med å love iallefall =) Om de holder det? veeeeel..... Lenke til kommentar
Trono Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg ser virkelig frem til dette og har gode forhåpninger! Jeg har prøvd mange mmorpgs og mener fremdeles at AO er det beste på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg