sirenloy Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 jeg har film på dv og vil spille den inn til pc for så å brenne på dvd med godt resultat... .. noen gode tips? Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei. Til DVD kan du bruke MPEG2 opp til 9.8 Mbit/sec. Se ellers Dvdrhelp.com for mer info. -Kisp Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Brenn DVD'en i Pinnacle. Topp kvalitet! Lenke til kommentar
sirenloy Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Brenn DVD'en i Pinnacle. Topp kvalitet! Ja, merka at det ble topp kvalitet i Pinnacle, men jeg vil lage album med filmene i.. ikke bare brenne dem etter hverandre. Går det i Pinnacle`? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ja, album er lett å lage. Hvis det var DVD-meny du tenkte på, er det svinelett... Lenke til kommentar
sirenloy Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Ja, album er lett å lage. Hvis det var DVD-meny du tenkte på, er det svinelett... Svinelett? Så fint da! Hvor lager jeg det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå