Oseantic Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 topic sier det meste! Jeg trakk ned strengen på mitt soundmax controlpanel og vips så var knitringen borte (måtte trekke den langt ned) Hvorfor forsvinner knitringen av det? Takker for svar Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 noen som vet noe eller? Lenke til kommentar
lindp Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 er det en 6-strenger eller Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) ja! 3utganger det er et 6canals lydkort! Endret 12. februar 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
nvanrekurb Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) det du hørte var digital forvrenging, ettersom signalet var for sterkt. Demper du lyden så blir ikke lyden forvrengt. digital forvrenging låter mye verre enn analog forvrenging, analog kan faktisk låte veldig fett hvis man har mikser/preamp som passer til (gjerne m rør forsterker)- brukes mye i dub/reggea Endret 12. februar 2004 av nvanrekurb Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 takker for svar! Jeg holdt nesten på å sende inn kortet til komplett, pågrunn jeg var redd at det var defekt hk Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 det du hørte var digital forvrenging, ettersom signalet var for sterkt.Demper du lyden så blir ikke lyden forvrengt. digital forvrenging låter mye verre enn analog forvrenging, analog kan faktisk låte veldig fett hvis man har mikser/preamp som passer til (gjerne m rør forsterker)- brukes mye i dub/reggea jeg brukte jo analog utgang på korte, hvorfor digital forvrenging da? Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 noen som vet noe? Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Forvregning forekommer på analoge utganger også. Det som antageligvis har skjedd er at volumet fra utgangen overstyrte inngangen på høytallere/forsterker i oppsettet ditt. Ved å justere utgangsvolumet ned unngår du dette. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 brukte 2 forskjellige headsett og det hva samme på begge samt et 5.1 system fra creative. Kammerat av meg har også samme lydkort og nesten samme program, men han får ikke samme lydene. Lenke til kommentar
nvanrekurb Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 forvrenginga skjer i maskinen, signalet går utenfor rammene i det digitale domenet =stygg digital forvrenging Det er ikke noe problem, bare bruk ørene og juster, har du en software mikser til lydkortet så vil du se at signalet pumpes helt mot det røde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå