sluffy Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Noen som har gode eksempler på instrumentelle sanger som blir brukt i ekstremsportvideoer og lignende? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Dj Shadow - Blood on The Motorway, og annet av Dj Shadow, egentlig. Ellers har vi f.eks John Fruciante - Murderers. EDIT: Metallica - Orion Endret 13. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ikke akkurat uten vokal, men man legger ikke mye merke til det: Powermad - Slaughterhouse Ministry - Jesus built my hotrod Lenke til kommentar
CalaZ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 må jo bare bli ugress Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg tenkte mer på musikk spilt av folk og ikke datamaskiner. Vet at det fins en del punk/new metall sanger, men vet ikke navnet på disse Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 The Mooney Suzuki - And begin, inbiller meg at den kanskje kan brukes i en ekstremsport video. (instrumentell) Ellers er 'Blur - Song2' den eneste jeg kan huske å ha hørt i sånne videoer. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 hva med "Beastie Boys - Sabotage" Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Noen som har gode eksempler på instrumentelle sanger som blir brukt i ekstremsportvideoer og lignende? "Over the mountain" av gode gamle Ozzy ruler stort på snowboardfilmer. Det kribler noe så helt infernalsk i beina når jeg hører den sangen! Svenske millencolin er også typisk easy listening _kikke_på_en_gærning_droppe_av_en_klippe_sang. Og jeg støtter Beastie Boys - sabotage 100%! Og stort sett alt fra albumet Paul`s boutique i tillegg. Altså, noen musikktyper passer ypperlig til "fredelig" pudderflyt nedover en urørt fjellside, men HELT andre musikktyper passer til extreme downhill på en 2004 modell fulldempet cannondale... (f.eks, etter min mening rammstein) Public Enemy (sjekk avataren min) funker også meeeget godt. DrE EDIT: sorry, NÅ oppdaget jeg ordet _instrumentel_ Endret 16. februar 2004 av DrErling Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Superbump "Har vært i cd butikker og hørt på disse sangene", og det er mye bra. Men tenkte på litt tyngre musikk enn det som ofte er brukt i løssnøkjøringsfilmer. men takk til de som har giddet å komme med forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå