venomzorg Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er det noen som har en fin og grei jobbsøknad jeg kan få? så jeg bare kan bytte ut navn og info og sånn? er ikkenoe flink til å skrive slikt selv. trenger ikke være noe profft, skal bare søke etter kvelds og helge jobb på en butikk ellernoe. mvh A. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Du kan jo sjekke http://www.aetat.no/cgi-bin/aetat/imaker?id=8646 og se om du kan bruke noen av de som er der ? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er det noen som har en fin og grei jobbsøknad jeg kan få?så jeg bare kan bytte ut navn og info og sånn? er ikkenoe flink til å skrive slikt selv. trenger ikke være noe profft, skal bare søke etter kvelds og helge jobb på en butikk ellernoe. mvh A. Bytter du ut navn og info på en standard søknad du finner på nettet blir du gjennomskuet med en gang. Ta deg tid til å skrive en selv. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) skrev en enkel og grei en selv jeg, sikkert lurt og ikke alltid ta "snarveien" ediT: takk for svar! Endret 13. februar 2004 av venomzorg Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 men noen ganger kan det være greit å ta en titt på snarveien for veilednig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå