Trilithion Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei. Jeg trenger beskytelse for skjermen. Husker at det var en norsk nett butikk som solgte det, men jeg husker ikke navet. Det var en tråd om det her i forumet, men jeg finner den ikke. Håper noen kan svare. Takk Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Sjekka idedata.no? Tror de har noen sånne eller har hatt. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Hei. Jeg trenger beskytelse for skjermen. Husker at det var en norsk nett butikk som solgte det, men jeg husker ikke navet. Det var en tråd om det her i forumet, men jeg finner den ikke. Håper noen kan svare. Takk Jeg bestillte i fra IdeData. Det er 6stk folier og en pusseklut i en pakke! Beskyttelse til Se P900 Endret 12. februar 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) her er en av de beste sidene med p800/900 stuff Endret 12. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Takk for svarene. Har bestillt en nå. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) se her... 2 stk. Martin Fields Overlay Plus (skal vistnok være veldig, veldig bra ifølge folk på forumet og tester) for 175 kr (ja norske) d er ikke dyrt... de varer lenge Endret 12. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har selv bestilt martin fields, som skal være den beste for p800/900, og er veldig fornøyd, og sendingen gikk greit. Tok ca 1 1/2 uke... Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Tok ca 1 1/2 uke... Bestill fra England..3dager Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Tok ca 1 1/2 uke... Bestill fra England..3dager England? Har du noen adresse? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Thank you for shopping at www.mobilefun.co.uk Order summary: ------------- 2 x Martin Fields Overlay Plus Screen Protector - Sony Ericsson P900 @ 9.95 GBP each Shipping Method: First Class International Recorded Post Trackable shipping. Usually takes 3-5 working days, although varies on customer's local postal service. Shipping Cost: 4.50 GBP Lenke til kommentar
epiktet Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Kjøpte en pakke med ScreenShield. De var utrolig dårlige. For det første, ble skjermen kornete og rar. Dessuten hadde de teksten "Mobilejuice" trykket nederst på plastfilmen. Bestiller Martin Fields og ser om de er noe bedre... Terje Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 du skulle ha hørt på meg neimen ærlig talt... Hørtes veldig snålt ut Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Tips.Hvis du ikke er noe flink til pirk/konsentrasjons arbeid bør du få noen ti å legge på Martin Fields for deg.Leste på My Symbian at mange hadde problemer.Selv sitter jeg i bar overkropp med engangshansker når jeg legger de på,men så har jeg fått et perfekt resultat på de fire jeg har satt de på uten støv mm.Et hårstrå eller et støvkorn så er det gjort.Så forarbeid er viktig.Jeg bruker fiberklut på skjermen for å få de støvfrie. Lenke til kommentar
thom Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 er martin fields verdt pengene Lenke til kommentar
PeBeJe Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvorfor ikke gjøre som jeg har gjort!? Gå på bokhandleren og kjøp deg overheadpapir/transparent. Bruk en kniv og skjær ut i riktig størrelse(husker dessverre ikke str i hodet nå). Uansett, det fungerer meget bra, også er det utrolig mye billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå